torsdag 31 december 2009

Shopping i Säter

Igår åkte jag och Jennica till Säter..
Blev lite shopping, hittade en del saker
på rea :)


Underbara boken " Inred och dekorera ljust
och lantligt" med massa tips och idéer i.
En urna och JUL bokstäverna.


En liten låda med fransk text på.
Texten syns inte så bra på bilden..

Jag skulle kunna gå i dessa underbara
inredningsbutiker HUR länge som helst!!
Synd att man inte har obegränsat med
pengar...
Butikerna vi besökte var Mig & Alice, Ställ
& Såsser och Säters handelshus :)

// Ellen

2 kommentarer:

Emmas idéer sa...

Hej Ellen.

Hoppas allt är bra?
På en av bilderna från ditt kök har du så fina koppar på en av hyllorna... Me like... vart har du hittat dem? Nya, gamla???

Ha det bäst Kram

Lantlivochloppis sa...

Hej Emma!

Allt är bra med mig, hoppas det är bra med er!!
Kopparna på hyllan kommer faktiskt från Lagerhaus, men är tyvärr köpta för några år sedan så dom är nog svåra att få tag på är jag rädd...Skulle själv vilja ha fler=)

Ha det bra!
Kram/ Ellen