måndag 6 september 2010

Dressed for fall...



Efter lång jakt har jag varit en aning nervös inför att tvingas möta vintern iklädd endast tjocktröja...Men nu har jag äntligen hittat det jag sökte. En varm och gosig parkas med praktiskt löstagbart innefoder.
Skinnbootsen var kärlek vid första ögonkastet. Just nu planerar jag att traska omkring i dessa ända till midsommar! =)


Massa projekt på gång här hemma, men dessvärre går allesammans rätt trögt, och pågår som sagt samtidigt. Det blir ju lite struligt att få till allt tidsmässigt när jag kommer hem och "vänder i dörren" under helgerna.
Nu ska jag klämma in lite jobb där emellan dessutom, och det ska bli såå spännande!!
Ovan ser ni dörren jag köpte på loppis tidigare i somras. Emil har tagit fram ett av de tidigaste färglagren, och även om jag i början var totalsäker på att den skulle bli vit, så har jag nu börjat spåra in mig på grått... Jag tänker avvakta lite grann och se hur det känns nu när den står på plats.


Klockan köpte jag på loppis i somras för en liten lagom peng. Älskar den vackra skavda gröna färgen...


Avslutningsvis en bild från en av de sista ihärdiga blommorna från trädgården... Snart dags för granris på trappen igen... Det blir mysigt när det väl kommer... =)

All my projects at home are making progress, but very slowly I´m afraid. Above u can see the new headbord in our bedroom. It needs some new colour and I´m leaning towards grey...What do u think?
Fall is coming up, and I´m well prepared with new leatherboots and jacket. May the snowing begin, whenever it feels like it.

Kramar! /Jennica

Jacka: Lindex, skor: Scorett

 

4 kommentarer:

LissenTo sa...

Härlig jacka och boots.
Men du dörren, skulle jag genast vilja ha. Precis som den är och klockan är perfekt!
Ha det gott. Lissen

Emmas idéer sa...

Men vart fasen hittade du dem där skönheterna till skor?
Jag har letat med ljus och lykta efter liknande, och varje gång jag hittat har storleken vart slut.

Hittade skitsnygga på eurosko men de var också slut.

Pris?

Kramar

Linn sa...

Åååhh vilken fiiiin jacka!!!!!! Precis en sån som jag kollat efter, och skorna har jag redan!!! :D KRAM

Lantliv och Loppis sa...

Linn: Du har bra smak du ;) *hihi* Kraam!