onsdag 7 september 2011

Sjukling med sjukliga ha-begär!!!







Jag har varit sjuk och orkeslös i snart en vecka... Inte ens ett litet blogginlägg har det blivit...

Idag får Ni se lite bilder från vardagsrummet... Ingenting är färdigt någonstans, så Ni får gärna ha lite överseende med sladdar på golvet, opysslade fönster (ja, det är ett ord) mm. mm... ;)

Jag visar dessa bilder för jag tänkte be Er om ett smakråd. Jag funderar på att hänga ett fönster över bordet, med lite ljuslyktor hängande ifrån och som kan byta skepnad efter årstid... Vad tror Ni?

Det börjar iaf arta sig både här och där här hemma... Trots många veckor av kaos har en smula entusiasm och inspiration börjat hitta sig tillbaka...

Ett gammalt furufärgat skåp har flyttat hit, men det blev (hör och häpna) målat! Grönt, för att vara helt exakt. För näst efter vit, mer vit, och därefter grå så är grönt faktiskt min favorit bland accentfärger :)

Vilken är Er?
Kram
Jennica

På tal om grönt... Väntar på en mycket snygg sak som väckte ha-begär vid första blick... När jag vunnit kampen mot "leveranstids-monstret" så ska jag snabbt visa Er...


7 kommentarer:

Vardag och flärd sa...

Så fint du har det! Jag tror det blir jättefint med ett fönster över bordet, har sett det någonstans. Lycka till med det!
Kram Eva

Tinis vita hem sa...

Skåpet blev jättefint som grönt :)
Det verkar som att ganska många har fått höstflunssa.
Hoppas du snart mår bättre,
kram Tini

Hanna sa...

Jag tycker du har det så mysigt och fint. Ett hängande fönster tror jag på.
Kram
HAnna

Betong ute och inne sa...

Tycker skåpet blev jättefint där i grönt, trots att min favoritfärg är ja, vit, grå, svart och sen får jag nog instämma, det blir nog grön, eller kanske rosa...
Tror det blir jättehäftigt med fönstret...kul!
Ha en bra dag
Kram Malin

Vintage sa...

Här har jag nog inte varit innan,men så fint du har det! Nu måste jag kika vidare ! länkar så klart Kram susanne

Linda sa...

Vad fint du har det! Kram Linda

Solgården Butik och Café sa...

Hej sjukling, hoppas du snart börjar få må lite bättre snart!! Vet att det är många som råkat ut för förkylnungar nu, och dom verkar sitta i lääänge oxå...HUVVA!! Har oxå fått ett himla "ha begär" i höst, mer än vanligt oxå Hmm..jag skyller allt nu mer på graviditeten heheh ;)

Krya på dig!
Kram/Sofia