tisdag 10 januari 2012

Ingen räkmacka...


Just nu är det ingen räkmacka att vandra i mina skor ;)

Idag bjuder jag på världens roligaste inlägg. Detta beror på att jag inte orkade se "God Jul" inlägget mer, nu när det snart är 20:a knut!
Just nu läser jag min 7:e och sista termin på universitetet samtidigt som jag jobbar för fullt. Med mina 8 timmar på jobbet med efterföljande och åtskilliga timmars studier på kvällarna, så har jag helt enkelt inte hunnit med att blogga...
200 % kräver sin energi, vill jag lova.

Dessutom har varenda vrå här hemma undangått alla förändringar under hela juletiden, för att jag ska spara lite energi till att orka tempot som väntar för vårterminen. Så det är inte mycket nytt att visa.

Räkmackan blev middag här om dagen, och skorna hittade jag på log-loppis i höstas :)

NU så! Kör vi lite till!
Kram
Jennica

2 kommentarer:

Vardag och flärd sa...

Du ser ju snart slutet på dina studier och då gör det inte så mycket att du inte hinner med nåt annat. Kämpa på!
Kram Eva

Toregårds lilla Lotta sa...

Såg verkligen gott ut.
Och det är verkligen roligt att läsa något från er igen.