måndag 22 mars 2010

Lite nytt till köket!

Tänkte visa er lite nya fynd till köket..Måste ta en paus från plugget, har två tentor inom loppet av 5 dagar(!!), så det blir en hel del pluggande..

Nya tekoppar..Inte för att jag dricker så mycket te själv, men det är alltid trevligt att ha fina koppar att bjuda på te ur =)

Fyra lite mindre skålar, perfekta för frukostyoghurten =)
Det var rea så jag kunde inte låta bli!

Ett större rivjärn som ska få stå på min kökshylla =)
Hittades på en lokal loppis förra veckan..

Två nya blomkrukor, som Jennica haffade åt mig på rea =) Tack!!

Självklart fick jag lov att fylla en av krukorna med en ny blomma, blomtokig som jag är =)
Hittade också denna söta krona förra veckan..

Blomman ser ut som en vanlig murgröna, men det är det inte..Bladen är tjockare och den ska vara tåligare än en vanlig murgröna..Vet faktiskt inte vad den heter, vet ni??

Nej, nu måste jag återvända till den enormt spännande litteraturen.. =)

Ha en fortsatt trevlig dag!!
/Ellen

Inga kommentarer: