onsdag 2 juni 2010

Fönster med ljus utsikt...



Nu ser jag ljust på den nalkande sommaren... Jag tar bilen till Östersund i eftermiddag, för att göra sista momentet inför sommarlovet! Lättnad!!
Ska bli så skönt att jobba i sommar istället! Vilken semester det ska bli känns det som! hehe!

Fönstret har jag egentligen tänkt som nyckelhängare från början, men nu hänger där istället allehanda hjärtan och annat krafs... Det blir inte alltid som man tänkt sig....
Jag hittade hemma på svärfars loge, och "promotade" för att det skulle flytta hem till mig istället.. *ler*

Nu sitter jag och håller tummarna för Ellen och hennes tenta, och snart är det dags att packa bilen...
Vill inte åka, och typiskt nog är Emil ledig från jobbet idag åxå...

Tur det bara blir en kort sväng uppöver...

Avslutar med ett kort från mitt
jordgubbsland som nu står i blom!


Kram
Jennica

1 kommentar:

Drömblomma sa...

Hej Jennica och Ellen,
Vad mycket fint ni lägger upp på er blogg. Jag hinner inte riktigt med. Pigtittaren häromdagen var ju hur kul som helst. Smart att använda den som smyckehängare när spegeln saknas.
Fönstret med hönsnät var ju också himla fiffigt. har en massa gamla fönster i uthuset i stugan som jag skulle kunna göra något av. Bra tips!//Kram Lena