tisdag 29 juni 2010

Två krokar och årets första tomat



                  

Krokarna hittade jag på Dollarstore.. Man kan faktiskt hitta en del gobitar där ibland :)
Jag vet inte var jag ska ha dom men det löser sig nog ;)

Har även fått äran att avsmaka årets första tomat, som jag har odlat i kruka på balkongen..
Den var väl inte sådär himmelskt god, men det smakar alltid bättre när man själv har odlat fram dem..Kunde ha varit lite sötare i smaken..
Vi får se, kanske nästa är lite sötare?

Nu har staden invaderats av glada festivalmänniskor, härlig känsla =)
Jag och P ska gå alla dagar på Peace & Love och det ska bli såå kul!!
Som ni kanske kan räkna ut i och med detta så ser ni nog inte så mycket ifrån mig här på bloggen resten av veckan..

Ha nu en lika underbar och solig vecka som jag ska ha!!
Kram Ellen

1 kommentar:

irma´s uthus sa...

Vad fint ni har på er blogg:)
Härligt med fynd!
Ha en fin vecka, irene