måndag 21 juni 2010

LOPPISBODEN


Öppet nu på söndag 27 Juni
10 - 14
Ovandal 160
Ni är alla så välkomna!




var det utlovat lite visning av våra loppisfynd!
Jag fyndade en hel del faktiskt, men jag börjar visa er en liten del... =)
Den som spar han har! hihi!
En vackert sliten gammal burk som förr har innehållit potatismjöl, iaf enligt texten...
Den lilla burken stod färdig "piffad" med rosett och allt för en liten guldpeng!
Och till sist hittade jag en glasburk med silverlock, som säkert kan komma till nytta här hemma.
Mer krims och krams !
Och åter igen har jag faktiskt gjort ett par fynd på Dollarstore!
Krukan, som det faktist är, med praktisk insida av plast kostade bara 30 kr, så dem kan jag tipsa om just nu för den som är intresserad!
Blev även en gullig krok införskaffad, men den visar jag en annan dag tillsammans med lite mer fyn från helgens loppis... =)

Måndagen avklarad, bara 3 dagar kvar till lite ledighet!

Kramar
Jennica

Inga kommentarer: