söndag 11 juli 2010

Kärt besök, loppis & blommor...


Svisch, så var helgen förbi! Men härlig har den varit med besök av kära vänner från Stockholm, vackert väder, loppis, bad och grillkvällar!

Visar ett av fynden jag gjorde i onsdags hos Susanne.
En liten tratt som kanske kan komma till nytta ibland...Annars får den mest hänga och vara gullig.

Den fina handduken i linne fyndade jag i Säter förra helgen hos samma kvinna som sålde mig den gamla fotoramen i trä... Hon hade massor av ögongodis!
E.M är min mans initialer, så det blir väl hans handduk nu då! *fniss*

Blommor pryder varje vrå i vårt hem just nu... Bäst att passa på att njuta av det som årstiden bjuder på! Mamma kom förbi på kvällskvisten och fyllde på mina vaser med lite väldoftande grönska!
Lite ska torkas, för att behålla lite av känslan ända in i vintertider...

Mer Loppisfynd blir det! Herrejösses vilka tider för en loppisfantast!
Jag har så fullt upp att åka på loppisar att jag inte hinner blogga! *lyckliga jag*!!

Hoppas Ni alla avnjutit en strålande sommarhelg!
Kram
Jennica

1 kommentar:

Svarta tassar i vit soffa sa...

Vilka fina fynd du gjort.
Visst är det kul när man hittar handdukar med de "sinas" monogram på. Jag hade turen att få tag på handdukar med min och sambons första bokstav i namnet som monogram.