torsdag 1 juli 2010

Blommigt värre...


...blev det idag! Satt i eftermiddagssolen och drömde mig bort samtidigt som jag njöt av doften av nytvättat som svajjade i vinden. Det är så ljuvligt med nytvättat som får lufta sig torr i sommarluften...
Inne doftar det istället av pion, vilket inte heller är så tokigt, om man nu händelsevis inte råkar vara allergisk såklart... Lider med dem som får nästäppa istället för att njuta av en härlig doft...

Skeden är ett av mina senaste fynd! Det kanske inte riktigt syns på bilden, men den är ganska stor, så jag har tänkte att den kanske kan fungera bra att plocka lite nykokt färskpotatis med...
Kroken är köpt på Dollarstore... Ellen och jag verkar ha blivit storkunder där på senaste tiden, hehe!
Ibland kan man ju faktiskt hitta lite goa saker där!

Vill avsluta med en härlig (dock med dålig skärpa) bild från midsommarnatten...
Ljuset i Dalom en juninatt går inte av för hackor...
Ni som inte gästar staden Borlänge och Peace & Love, njuter förhoppningsvis av det underbara vädret i en skön stol någon annanstans i vårt avlånga land...

Kram
Jennica

1 kommentar:

Drömmen om ett torp sa...

Hmm, nu måste jag nog ta och besöka dollarstore ngn dag...det var längesen :) Hoppas ni får skoj på p & l :)

Kram!