torsdag 20 januari 2011

Mjölkkruka..





Igår tog jag en tur in på byns loppis och i vanlig ordning gick jag inte tomhänt därifrån. En mjölkkruka rikare återvände jag hem på strålande humör. Tänk vad ett loppisbesök kan göra för ens välmående?! Det blev faktiskt ännu ett fynd, men det visar jag en annan dag...
Just nu är min "nya" mjölkkruka full med småbladig eucalyptus som jag tänkt omvandla till ett par kransar...

Men först ska jag ta en brottningsmatch med tvättmaskninen. Vi brukar bli osams varje gång jag bestämmer mig för att tvätta mitt quiltade överkast, som kanske egentligen inte riktigt får plats i maskinen... Men jag är inte den som ger mig...
Här ska tvättas! Punkt slut! 

Glöm inte bort att njuta lite av det underbara ljuset ute!
Kram
Jennica

3 kommentarer:

Hanna sa...

Fin.
Kram
Hanna

Så Vitt Jag Vet sa...

Charmig mjölkkanna.... Jag har ett sug att gå på loppis...Har inte varit på flere veckor....
Ha det bra...
Kraam
Sanne

Linda sa...

Nu är du bara för mycket. Ge mig mjölkkrukan.

:)