onsdag 26 januari 2011

Nya loppisprylar

I Måndags var jag och Jennica en tur till Säter och Hedemora.. 
Vi hittade en del saker som fick följa med hem =)
Allt i ett samlat kaos =)
Några nya bestick
Vi hamnade på en rolig loppis i Hedemora..
Där hittade jag en hel påse med gamla trådrullar för en tia!
Det var bra priser och rolig personal =) 
Innan vi kom därifrån hamnade vi på deras lager, ojoj, vad mycket fint!!
Vi gick runt och kikade och det slutade med att vi handlade mer från lagret än själva "butiken"
Där på lagret hittade jag dessa två trådrullar...Då fick jag ju lov att köpa lite ny spets, hehe!
Innan vi åkte till Hedemora var vi på Mig & Alice i Säter,där jag bland annat köpte den fina äggkoppen, som i mitt fall får agera ljuskopp..
Den gulliga skolästen i barnstorlek är köpt hos Susanne , på hennes fina sommarloppis hon hade i somras =)

Vi var till två butiker i Hedemora också, där vi hittade några fina saker, men dom visar jag en annan gång!
Ojoj, det blev ett långt inlägg det här! Hoppas ni orkar med ;)

Ha en underbar dag!
Kram Ellen

4 kommentarer:

Fröken Fräken sa...

Oj vad ni verkar ha många härliga loppisar och fyndarställen omkring er! Jag vill också ut och fynda! :-)

Petra / Popetotrora sa...

Jag är grymt avis på de fina sptesarna!! LEtar ständigt efter spets på loppis men det finns sällan.
Lyllos dig! :-)

Lina sa...

Nyfiken, vilka loppisar i Hdm? :)
Tack för en superinspirerande blogg! /L

Lantliv och Loppis sa...

Hej Lina!
Vi var bara på en loppis i Hedemora, den hette nytt och gammalt eller nåt liknande... =)
Kul att du gillar vår blogg!
Mvh/Ellen