lördag 2 april 2011

Mer pyssel...






Hej på er denna grå och regniga lördag!
Har ni lika segt väder?
Mina kort idag blev totalt besudlade av det slöa ljus som hittade sig in i vårt hem :( Men ni får hålla tillgodo idag :)
 
Här om dagen hade jag en pysselstund.. Här ser ni resultatet av det där furuschabraket jag pratade om! Furu som sagt, och i dörren satt ett mörktgrönt glas med tenn-infattning... En klar förbättring enligt mig, men det är inte riktigt färdigmöblerat ännu...
 
Gjorde även en liten skylt till mig själv
"låt drömmar inspirera dig"...
Dessvärre har jag drömt om vargar hela natten så jag känner total avsaknad av inspiration idag!!
 
Därför drar jag iväg på ett par loppisar för att rensa tankarna lite...
Fortsatt fin lördag till er!!
Kram / Jennica
 

6 kommentarer:

Ewa`s Galleri sa...

Vilket fint skåp
Och fin text på plankan
Hoppas du hittar något fint på loppis

Pernilla sa...

Skåpet vart jättefint
Vilken härlig blogg ni har !

Trevlig helg på er .

Så Vitt Jag Vet sa...

Vad fint du grejat.. Vackrert med texten på "plankan".. Den inspirerar mej !
Kraam och ha en skön lördag kväll !
Sanne

Livet på landet sa...

Vilken vacker text, skulle absolut kunna tänka mig en likadan!:)
Kram Helena

Nyanser av vitt sa...

Så fint och tack för det tipset. Har ett stort hörnskåp på landet i "fulfuru" och grönt glas medd tenninfattning.....
Fina skyltar du har textat.
Kram Agneta

Levindas Värld sa...

Åh vilken vacker skylt och tänkvärd text! Önskar jag med kunde texta sådär vackert men jag måste fuska med karbonpapper när jag textar på brädor...hihi! Hos mig är det också segväder och jag bara slappar. Igår stod jag dock och sålde lite heminredningsprylar på loppis och tjänade en hacka, det var skoj!! Hoppas du fyndade på loppisarna!!

kram!