söndag 17 april 2011

Söndagsbilden, Ett efterlängtat fynd!


Hej på er!
Igår hade jag och Ellen lite loppis igen, men det var väl ingen superhit gällande besökare direkt. Folk höll sig nog hemma och hade det gött i sina trädgårdar i solskenet...
Vi misströstade inte för det, och skyndade oss istället till loppisen Pärlan för att se om vi kunde göra något sista-minuten fynd...

Där stod DEN! Bänken med stort B som jag drömt om ett längre tag... Emil har haft ögonen på lite gamla kyrkbänkar, men vi har haft så dåligt med plats, och aldrig slagit till...

Nu är det så att vi skickade vårat matsalsbord på Blocket igår, så då fanns det ju helt plötsligt en liten, men naggande god yta att ställa något nytt på!

Så den drygt 2 meter långa bänken blev min för endast 150 kronor!
Jag kunde inte hålla mig från att börja måla på direkten, så korten är tagna igår kväll, därav lite suddiga. Eftersom vardagsrummet just nu är uppochner, får ni se bättre bilder lite senare...
Men är det brottom så är det! :D
Helt underbart att kunna vara ute och pyssla i kvällsolen iaf!!!

Ellen gjorde åxå ett fint fynd, men det får ni väl se en annan dag...
Titta in hos Fabriken för fler bilder denna Söndag!

Kram Jennica

2 kommentarer:

Vit dröm sa...

Så underbar bänk, jag förstår att du slog till direkt och började måla, ska bli kul att se när det är klart!
Ha en skön söndag!
Kram Anna

Handgjorda drömmar sa...

Vilket superfynd!!! Den var helt underbar - bara att säga GRATTIS!!
Kram Marie