torsdag 22 april 2010

En gåva från förr...

Idag visar jag en söt tavla jag fick för många år sedan av en rar och gullig arbetskamrat från mitt förra jobb.
Jag fick den av M när jag flyttade till min första egna lägenhet..

Den är lagom i storlek och passar mig utmärkt i smaken..


Ibland längtar jag tillbaka till min förra arbetsplats där det finns, eller snarare fanns en härlig blandning av människor. En del av de fina människorna har fått sluta på grund av den bistra tiden med sparkrav och dylikt..Men jag vet att det finns många guldkorn kvar än idag..
När jag tänker tillbaka på tiden jag var där inser jag hur mycket arbetskamraterna betyder! Inte en dag gick utan en massa tok och skratt =)
Denna skara tokroliga människor saknar jag enormt mycket, och jag är tacksam över att ha fått lära känna dem!

Såg nu att vårt förra inlägg var det 100e inlägget här på bloggen och det kommer vi att fira med en tävling lite längre fram, så håll ögonen öppna! =)

Ha en bra dag!
//Ellen

2 kommentarer:

Anonym sa...

Visst är det härligt med arbetskamrater,de har en otroligt viktig del i trivseln på jobbet!!
Kan man förresten beställa det fina hjärtat som finns med på bilden?
//M

Lantliv och Loppis sa...

Hej!
Du har helt rätt vad gäller arbetskamrater =)
Det går bra att beställa hjärtan..Maila till oss på: lantlivochloppis@gmail.com så kan vi informera mer om färg, storlek och priser via mail.
mvh/Ellen