måndag 5 april 2010

Såååå söta!!!!


Det har varit mycket Loppis och lite Lantliv här på bloggen på senaste tiden.
Tänkte göra något åt detta...


Påsken har spenderats ute i fritidshuset, och på vägen dit fick jag reda på att fåren på bondgården intill hade börjat få lamm!
Totalt djurtokig som jag är, åkte jag såklart raka vägen dit.. =D
Över 20 lamm hade kommit till världen på tre dagar, så det var full rulle där inne...



Kan man vara sötare än så här???



Ni får ursäkta att korten inte är de bästa. Jag ville inte störa djuren, så jag kunde inte använda blixt...
Och för det andra så är det svårt att beordra ett fyra timmar gammalt lamm att stå still och posera...
Får måste ha något speciellt med ögonen, för de blir alltid vita på kort!
Ser ut som små söta monster...Hehe ;)

Tänkte visa den goda tårtan som superduktiga Nina bjöd på till efterrätt!


Fylld med choklad och dekorerad som en vårblomma, var den både en fröjd för smaklökarna och ögonen... =)

Sista dagen på påskledigheten idag, i alla fall för mig. Kanske finns andra lyckostar som får slappa lite till???
Gott för er! =)

Ha det fint! / Jennica

Inga kommentarer: