lördag 3 april 2010

Pyssel i Påsk...
...men dock inte just "påskpyssel"...



Sydde mig ett förkläde idag! Det tog lite längre tid än väntat, eftersom jag började klippa och dona utan att riktigt tänkt igenom hela processen... Men det löste sig till slut, och jag måste faktiskt få säga att jag själv blev nöjd iaf... =)




Fredagsmorgonen började framför Tv:n, men jag hade svårt att sitta still så jag ordna lite Panduropyssel att sysselsätta mig med... =)
Kul grej, och lite färg till köket...


Nu väntar påskfirande med mina föräldrar och en tredjedel av syskonskaran i fritidshuset.
Härligt väder har det varit, och snart ett gott påskbord därtill.
Tjoooo! =)

gLaD pÅsK !!!!

Jennica

1 kommentar:

Anonym sa...

Förklädet blev jätte fint Jennica! Vad duktig du är :)

Hoppas burkarna var något att ha.

Kramar Jessica H