onsdag 14 april 2010

Mårbacka och Eucalyptus!

Nu har årets första mårbacka införskaffats =) Kunde inte låta bli att köpa en, mina andra har inte kommit igång efter vintervilan ännu...

Den ljusrosa färgen är alldeles underbar!

Nu är det vår och det känns underbart att veta att man har en härlig tid framför sig!

Putsade sovrumsfönstret igår ( titta INTE på vår utsikt! ) och bytte till spetsgardinerna..Vilken skillnad det blev =) Hela rummet känns ljusare och mera romantiskt!
Som jag har nämnt tidigare ska jag göra en liten makeover i sovrummet nu under våren, ni ska få se när det är klart =)
I fönstret får mårbackan stå, i en loppisköpt kruka, tillsammans med två vita lyktor, ett hjärta och en lampa som också köpts på en loppis för en billig peng. Ska sy en ny skärm till lampfoten..

Har även hunnit med att göra två kransar som får pryda mitt skåp..

Kransarna har jag gjort av eucalyptus =) 

Det var allt för idag, nu måste jag återgå till böckerna!!
Ha en bra dag i det soliga vårvädret =)

Kram/Ellen

Inga kommentarer: