torsdag 1 april 2010

Ljuva toner....


Nu har inhandlingen av sommarens garderob officiellt börjat! =)
Blekfis som man är, så hör jag till skaran som får stoppa undan alla pasteller under vintern och invänta den näst intill obefintliga, men dock så efterlängtade solbrännan.
Vintergarderoben är i stort sett svart, men sommargarderoben fyller jag gärna med blommigt, romantisk vintage och ljuva pasteller...


Den här klänningen var jag tvungen att ha! =)
Lagom mycket söta detaljer för min smak...
Och sen blev det en liten väska också på super-rea på Åhléns City.
Billigt kan vara bra ibland, inte minst för en ruffsig liten shop-o-holic som "bara ääälskar" och samlar på typ ALLT! hehe!


Jaha, och då var påsken här! =)
Sista månaden har sprungit snabbt förbi tycker jag!
Nu blir dagarna allt längre iaf, och man kan ju alltid hoppas på att SMHI gissat rätt angående fint väder under helgen =)...

Önskar Er alla en riktig go´ Påskhelg!

kRaM / J

Inga kommentarer: