onsdag 11 augusti 2010

Mässing

Hittade två söta ljusstakar när jag var på loppis senast..Mässing är inte så värst passande här hemma så jag "duttade" på lite vit färg =)



  

Jag är nöjd med resulatet...jag visste inte om färgen skulle fästa men det gjorde den!

Avslutar med att visa en almanacka som jag hittade på en av mina favoritloppisar

Jag föll för den mest för att det står Sellnäs på den...Jag kommer nämligen från en liten grannby till Sellnäs =)

Ikväll har jag och P varit på tutbingo...Lite pensionärsvarning men vi vann!!!!!
800 kronor, det ni!! =)

TUT TUT!!
Ellen

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej tjejer :)
Hoppas allt är bra med er :) och att ni har haft en bra o skön sommar! Tänkte höra om lite saker jag har beställt från er ? De där vita hjärtat tex :) Ingen brådska så utan bara så ni inte har glömt bort mig :) hiihi sen va de väl en liten skylt som de stod tvättstuga :)
Sköt om er :) Kram kram Annelie

Lantliv och Loppis sa...

Hej Annelie!

Hoppas allt är väl med dig åxå! Hjärtat ligger och väntar på dig, värre är det med skylten för den måste jag ha glömt bort helt! Ska ordna det! =) Ha det gott så länge så ses vi förhoppningsvis snart! Kram Jennica

Anonym sa...

Hej Jennica & Ellen :)
Okej men va bra att ni inte helt har glömt bort, men de e ingen fara. De e bra att ni har haft de skönt i solen istället för o bara jobba :) De va väl hjärtat jag ville ha ganska snart! Vi har gjort iordning hemma o de e bara hjärtat som saknas :) hihii men vi får ta o träffas nu va de ett tag sen :) Ha de så bra brudar! Kram Annelie