söndag 1 augusti 2010

Födelsedag!

Häromdagen fyllde jag år och hade en massa nära och kära på besök =)
Jag bjöd gästerna på smörgåstårta som jag och käre P slängt ihop!
Den verkade vara uppskattad då båda tårtorna gick åt =)

Fick blombud på eftermiddagen av tre gulliga tjejer som senare på kvällen kom för att avnjuta några glas vin, tack för de vackra blommorna!

 

Älskar vita blommor!

Jag fick bara presenter jag önskar mig bland annat en hel hög med porslin i favoritserien Mateus (som jag för övrigt samlar på), en fin brosch, en superbra tygsax från fiskars och....

Bild lånad från internet

En SYMASKIN!!
Det var inte vilken som helst heller, utan en Husqvarna Viking Emerald 116 =)

ojojoj, va jag ska sy och fixa nu!

Ni kanske förstår att jag är mer än nöjd med dagen =)
Tack alla nära och kära för dessa finfina presenter!

Nu ska jag mysa ner mig i soffan!
Kram Ellen

Inga kommentarer: