tisdag 9 november 2010

Jag ser det snöar, jag ser det snöar...

Igår var jag en sväng till skogen och hämtade diverse pynt eftersom det skulle bli snö idag, och mycket riktigt har det börjat snöa här...
Tur att jag hann före snön =)
Det blev en del mossa, lite kottar och några små söta granar...
De flesta tycker kanske att det är lite tidigt att börja "julpynta", men jag kan inte hålla mig!! =)
Det blir så ombonat och mysigt med naturens pynt, och det bästa av allt: det är gratis!*fniss*

Adventsljusstakarna och julstjärnorna får vänta till första advent i alla fall..

Nu har jag varit ledig i några dagar, skrev tenta förra onsdagen..SKÖNT!!
I morgon är det nya tag, då två nya kurser börjar..

Kom ihåg att kika in på vår onlineloppis!! =)

Ha det bra!
Kram Ellen

1 kommentar:

Drömblomma sa...

Guuud så fiiiint!!! Visst är det mysigt när man får börja pynta? Det räcker så väl med lite "grönt" för att det ska bli ombonat och trevligt./Kram Lena