söndag 14 november 2010

Skymningsljus...

Ja, det är säkert fler än jag, som slåss mot det allt mer tidigt infallande skymningsljuset. Visst är det supermysigt, men det försvårar helt klart för oss som försöker hinna med att fotografera på eftermiddagarna, efter arbete och skola.
Det som är bra med mörkret under vintern, är att jag vågar släppa fram den lilla pyromanen i mig... *fniss* Tända ljus överallt tack!
 
Fyndade dessa söta ljusstakar på loppis i Östersund. Riktiga favoriter bland senaste tidens fynd...

Jag kände att jag behövde lite mer "liv" här hemma, så jag smög in på en kär blomsterhandel i stan och shoppade loss lite.
Det blev bl.a. en grön växt som heter Sophora ( i bakgrunden) och lite vita ljuvliga ranunkler...


Finns nu ett mysigt Jul nr ute i butikerna till kampanjpris 39:-!
Kan vara bra att veta ;)
Nu ska pappa firas!
Hoppas Ni alla haft en fin helg och känner er laddade för ny härlig vecka!
Kram
Jennica

1 kommentar:

Drömblomma sa...

Åh, vilka fina bilder och vad fina dina loppisljusstakar var. Ett riktigt klipp att hitta sådana./Kram Lena