onsdag 6 januari 2010

Lite nytt i sängkammaren...



...är väl alltid trevligt? =) Denna gången blev det rutigt i vitt och rött. Lantlig och fräsch känsla, precis som jag vill ha det! Jag tycker det är så mysigt att ha en vit grund med ljusa möbler och sedan kunna sätta lite färg på detaljerna. Rött och blått tillsammans med vitt fungerar bra för min smak, men även lite ljus rosa eller grön. Lite "syster lycklig" stil sådär =). Min längtan efter mer färgdetaljer blir alltid starkare när det går mot vår och sommar och toppas helst med pelargoner i köksfönstret och svajande vita tunna gardiner...ååååh! Börjar redan längta! hihi. Men nu får jag skärpa mig! Flera månader kvar till påsk först och främst. Nu får man bita ihop i den bistra vinterkylan, som just idag når hela 30 minus!

För att återgå till sängkammaren - Man är snabb in under täcket kyliga kvällar som denna! =)


Hoppas alla haft en mysig trettondagshelg och att iaf några av er har lite lediga "klämdagar" kvar att njuta av ! =D

Kram från mig!

Inga kommentarer: