tisdag 26 januari 2010

Rosa tulpaner!

Igår unnade jag mig en bukett med ljusrosa tulpaner!
Tyckte att jag var värd det efter att ha börjat skolan.. ;)


Färgen på dessa vackra, krispiga tulpaner var alldeles
lagom rosa..


En härlig blomma som man aldrig kan få för många av..
Man får vårkänslor när dessa skönheter dyker upp såhär års:)
Nu längtar man verkligen efter våren!


Nog om tulpanerna..

Har som sagt börjat skolan nu, hade introduktion förra veckan på Högskolan här i Borlänge. Kände inte igen ett enda ansikte där, men det gör inget, alltid kul att få lära känna nya människor :)
Eftersom jag aldrig läst på högskola tidigare, var ALLT nytt för min del..Mycket information på samma gång, vilket har resulterat i att jag har haft huvudvärk sedan förra onsdagen..Inte så kul! Programmet jag läser heter Entreprenöriellt företagande, och är en distansutbildning på två år. I och med att jag läser på distans är det mycket plugg över datorn, vilket också är helt nytt för mig..
Känns i alla fall mycket spännande( och rörigt!) men jag tror att utbildningen kan passa mig, som inte vet vad jag vill med mitt liv...

Har hittat värsta fyndet på en loppis, men det visar jag en annan dag :)

Ha det gott!
Kram//Ellen

Inga kommentarer: