söndag 28 februari 2010

Ljuva pasteller och grönska...
Det är vad jag har mycket fokus på just nu! Vitt i grunden, men lite färgklickar är bra för själen! =D

Vi blev tvungna att skotta fram vår balkong idag, den låg begraven under en meter (!) blöt snö...
Men... Underbart när våren närmar sig och snön smälter på taken och vägarna!

Ett riktigt fynd gjorde jag förra veckan hos Mig & Alice. Denna vackra spillkum har jag tittat på länge, men jag har inte kunnat bestämma mig för om jag skulle ha vit eller beige...
Lyckliga jag såg nu att den kommit i pistagegrönt! Så Ljuvlig, och fick följa med hem på stört! =)

Faten har jag fyndat på tokrea på coop. Synd nog har jag inte sett dem förut, och nu fanns det bara två st kvar... Men två är bättre än ingen! =)
Servetterna köpte jag på samma ställe... Och jag kan knappt bärga mig till våren när man kan börja duka upp till fika under äppelträden! =D












Jag fick hem lite vackra klarröda (vilket inte riktigt syns på bilden) kvistar från mamma, som nu börjar slå ut i blom... Små söta vita blommor är på väg...
Av en underbar helg återstår nu bara några timmar... Men mycket hann jag med ändå!
Storstäd och tvätt, fredagsmys, friskluft och en skoj kväll med Ellen mfl. på Husgunget! =)
Helt perfekt helg! Hoppas måndagen inte förstör hela kalaset! *hehe*
Önskar Er alla en fortsatt fin söndag, och en bra start på nya veckan!
Jennica

Inga kommentarer: