onsdag 26 maj 2010

Blommor till er..
..som gett oss så många gulliga kommentarer på sistone =)


Kikade förbi hemma hos mina föräldrar igår och fick med mig några av deras underbara tulpaner hem..Såå juvligt att kunna plocka blommor i sin egen trädgård!

Dessa skönheter tillägnar jag er läsare som med era omtänksamma och snälla kommentarer får oss att vilja blogga fastän vi har våra häckar fulla med en massa tentor, inlämningsuppgifter och dylikt som hör högskolestudenter till =) 
Vill påstå att man har mycket att göra nu inför sommaruppehållet...


Bakade cupcakes till förra helgen..Smaskens!
Inte att rekommendera om man satsar på beach 2010...
För min del blir det nog vassen i år igen =)

Tjingeling!
Ellen

2 kommentarer:

Martina sa...

Men Ellen, du kan ju inte hålla på o lägga upp bilder på såna där godsaker, heller! ;P Gissa om jag blir sugen, haha!

Anonym sa...

Du kan väl använda mindre formar till dina goda muffins så kanske det inte behöver bli vassen i sommar, men då tar man väl fler istället....
Kram M