lördag 8 maj 2010

Härliga helg!

Tänkte visa er en beställning jag gjorde klar igår..

En lampskärm och ett tyghjärta i vitt efter önskemål =)

 Den underbara kvilten utstrålar sommar och sol och är en av mina favoriter, älskar rosmönstrat =)
Den kommer att husera på vår balkong nu under sommarmånaderna, även om vi har en inglasad balkong så blir det lite kyligt på kvällen..Då är det bra att ha något att värma sig med.

 
Har även knixat ihop en mobil i vitt och rosa..Att pyssla är lite som terapi för mig, synd att man inte har mera tid!
Tycker även om att pyssla med blommor, som ni kanske har märkt vid det här laget =)

I sommar kommer vår balkong att invaderas av pelargoner, kryddor och ett olivträd..Funderar på om jag ska skaffa lite lavendel också, men jag vet att en kär vän är allergisk mot dessa så jag har inte bestämt mig än...Vinkvällar på balkongen eller lavendel?? Vad ska man välja..?

Idag är det strålande sol och ganska varmt ute, så dagen ska tillbringas utomhus =)
Dags att "fånga dagen" och inte sitta inne vid datorn..

Hoppas ni får en trevlig helg i vårsolen!!

Tjingeling!
/Ellen

1 kommentar:

Anonym sa...

Alltid lika kul att läsa er blogg!! Ni är så händiga båda två, och gör så snygga saker! Jag kan föreställa mej hur fint o mysigt det kommer att bli på din balkong i sommar....
Kram M