söndag 23 maj 2010

Trädgården exploderar av färger...
Äntligen grönskar det här i Dalarna!







Blir inget speciellt idag....
Ville bara visa lite bilder från min framtida trädgård...
Mitt barndomshem, som jag förhoppningsvis snart bor i igen, är omgiven av en härlig grönska som min mamma planerat helt i min smak... Det börjar med snödroppar i mars och kärleksörtern ger vika först när snön kommer... Olika växter turas om med att fylla trädgården under hela sommarhalvåret...
Pioner, rosor, äppelträd, syrén och mycket mer...
Jag längtar så mycket efter att ha en egen trädgård att ta hand om...
Det är som terapi för själen...
Hoppas alla haft en underbar Pingst!

Kram
Jennica

2 kommentarer:

Mimmi sa...

Så jättefin blogg, ni är så duktiga!!

Lantliv och Loppis sa...

Tack Mimmi! Det värmer i hjärtat att höra! Ger oss inspiration till att vilja göra ännu mera!
=)