torsdag 6 maj 2010

Det hade kunnat vara vackert...


Men så blev det inte!
Borde väl räknas som ett brott, att låta en så vacker möbel stå nere i en fuktig källare i 30 år!!!
Förövaren, som önskar vara anonym, har helt enkelt brutit mot alla konstens regler i detta fall.
Jag och Emil bar och kämpade för att väl uppe i dagsljuset mötas av detta vrak till skrivbord.
Gissa om mina drömmar gick i kras??
Det återstår bara att skruva bort de gamla vackra beslagen och göra flisved av resten... Attans!


Idag blev det skinka & broccolipaj toppad med rolls roycen av ostar...
Västerbotten!
The one and only, och mästerlig till matlagning! Hehe =)

I bakgrunden skymtas mina hemodlade kryddor, ekologiskt och närodlat ;)
Efter skrivbordsbesvikelse och dessutom en hård genomgång hos en "trollgubbe" så behövde jag faktiskt pigga upp mig idag...
Lite plåster på såren måste man väl ha, eller? ;)

Ha det gott!

Jennica

Inga kommentarer: