fredag 21 maj 2010

Vitt, spetsar och blommigt...

När man har fått njuta av ett par riktigt varma och soliga dagar så börjar jag verkligen känna att sommaren snart är här. Lite knepigt att man går i den långa vinterdvalan och tänker att det oändliga mörkret aldrig ska ta slut. Sen kommer sommaren, och då känns det som om det var igår man senast ställde undan sommarskorna. Tiden går så fort, när man tänker efter!
Jag tycker faktiskt om alla våra årstider, men
sommarkvällarna är ju ändå oslagbara!

Näst efter kvällarna, så kommer kläderna! =)
Sköna och lätta tunikor och klänningar i härliga färger, och massor att välja på i butikerna. Vitt, spetsar och blommigt får jag inte nog av. Själv har jag även lite dille på skor. Jag skulle uppskatta min lilla samling till ca 30 par just nu. Några dyrare par, och många superbilliga , klackar höga som låga =)
Jag älskar dem allihop!



Den här ljuvligt romantiska muggen i emalj köpte jag på loppis förra helgen. Tyckte den var lite annorlunda och vacker. =) Tre kronor och femtio öre fattigare blev jag! haha!

Nu hoppas jag att alla får en fortsatt fin fredag och en härlig start på helgen!

Kram
Jennica

Klänningen är från Indiska. (förra årets kollektion, men liknande finns även i år)
Ballerina skor inköpta på Ica MAXI

6 kommentarer:

Hagbacken sa...

Hej på er!

Å vad roligt att hitta hit och att få höra att ni handlade av mig igår? :) Var ju så mycket folk ett tag så jag har ju ingen koll alls på alla som varit där....men tuden tack för det iaf...ska såklart lägga till eran blogg i min lista direkt :)

Kram kram

Hagbacken sa...

Hej, skrev en kommentar men den försvann? Provar igen då....jättekul att hitta HIT :) Och tusen tack för att ni handlade av mig igår :) Var ju så mycket folk att tag att jag omöjligtvis kunde se alla...men kul att ni gjorde lite fynd! Ska såklart lägga till eran fina blogg direkt i min lista :)

Kram kram

Anonym sa...

En sådan fin emaljkopp för endast tre kronor, tror inte mina ögon.

Gratulerar.

-Avis- :)

Lantliv och Loppis sa...

Anonym: ja visst är den gullig! Jag och Ellen hittade 3st muggar för en 10:a! Hon skulle ha 2 av dem, Så det blev bara några ynka kronor för den lilla söta muggen jag ville ha. =)

Vita Falkens Lantliv sa...

Tittar in för första gången, fin blogg , kommer gärna hit fler gånger:)

Kram Susanne

Fröken Fräken sa...

Jag älskar sommaren så mycket att inga andra årstider har en chans! ;-D Är faktiskt på sandal och sommarskojakt nu, men min smak verkar inte passa in utbudet, tydligen...