måndag 31 maj 2010

Pigtittare

Hittade en liten söt pigtittare på en loppis häromveckan, ynka 20 kronor fick jag ge för den!
Färdigmålad men utan spegel..Klurade lite på vad jag skulle sätta dit istället för en spegel..
Spetstyg fick det bli!



 



Pigtittaren får agera smyckeskrin så länge =) Enkelt att hänga på örhängen på spetstyget och i lådan får alla mina ringar plats, perfekt!

Tog en paus i plugget (har tenta i ekonomi på onsdag!) och pysslade lite..Välbehövligt =)

Nu ska jag återvända till ekonomiboken!
Ha en fortsatt solig måndag =)

Kram/Ellen

4 kommentarer:

Anonym sa...

Va fin den blev, måste nog följa med på lite loppisar sen. Hitta lite roliga saker till Alfreds rum.
Kram Petra

Lantliv och Loppis sa...

Tack Petra!
Klart du kan hänga med på loppis någon gång =)
Vi får ta en runda i sommar..
Kram!

Anonym sa...

ååh vad fin!!
Kram M

Di sa...

smart! :) cool idé faktiskt, får se om jag hittar er loppis! :)