fredag 11 februari 2011

Äntligen Fredag!!

Hej i snökaoset!

Madonna från Miljögården, Olivträd från CityGross


Ljusstake loppis

Ljuskopp lokal blomsteraffär


Idag är det fredag igen, hoppas Ni mår bra trots vädret!
Jag ska spendera dagen inomhus, ska skriva ett skolarbete..

Olivträdet har jag köpt på Citygross för 89kr..
Har sedan tidigare ett större olivträd, men det kan vara skoj med ett mindre också =)

Madonnan hittade jag på en lokal inredningsbutik..Hade presentkort så jag slog till.
Det var dax att nyttja presentkortet, som jag fick till jul 2005!
Haha, jag tänker alltid att jag ska köpa något extra fint när jag får presentkort, därför blir de liggande..
Hur gör Ni?
Spenderar ni presentkorten på momangen, eller gör Ni som jag??

Dax att återgå till affärsplaneringen!

Ha en skön Fredag!
Kram Ellen

3 kommentarer:

Levindas Värld sa...

Haha jag gör precis som du med presentkorten! jag vill köpa något xtra fint och få ut så mkt bra grejer som möjligt för pengarna :) Inte bara spendera det på tråkigt småkrafs utan det ska va rejälare och fina ting!

Den som väntar på nåt gott väntar aldrig för länge...hihi! Men för säkerhets skull kan det ju va bra att håla koll på "bäst före datum" på presentkortet så man inte blir helt utan grejer, det vore ju illa!!

Härligt vackert arrangemang du bjuder på!

Ha en härlig (snöig) fredag!

Hanna sa...

Här yr snön i luften, lite tråkigt.
Ha en fin helg.
kram Hanna

Ord & Känsla sa...

Vad full i skratt jag blir;)
Jag gör som du och tänker att jag ska köpa något jag drömt om länge. Något som är lite för dyrt och sen väntar jag nästan så presentkortet brinner inne. Det har tyvärr hänt någon gång.

Ha en fin kväll!
Kram Helena