onsdag 16 februari 2011

Vit Ranunkel


Igår när jag och en kompis var på Blomsterlandet hittade jag denna skönhet, priset var en ynka guldpeng så den fick följa med mig hem =)
Den hade till och med nya knoppar..
Satt den i min loppade kruka tillsammans med lite spansk mossa
Ljusstaken är också ett loppisfynd.

Nu sitter jag och väntar på att ett seminarium över datorn ska börja, varför lägga sånt på eftermiddagen, och förstöra hela dagen?
Har hellre plugg på morgonen så man har dagen fri! =)

Ha en bra dag!
Kram Ellen

6 kommentarer:

Vardag och flärd sa...

Oj, kostade denna ljuvliga blomma bara 10 kr?! Det var ett fynd - och så ljuvlig.
Kram Eva

Vit dröm sa...

Ranunkel är så fina, tyvärr fick jag kasta min, den tyckte det var lite för varmt härinne...
Hoppas du lyckas bättre!
Kram Anna

Fröken C sa...

Vilket blomfynd:))
Har loppat en precis likadan kruka.

Ha en bra onsdagskväll!
Kram C

Så Vitt Jag Vet sa...

Alltid fräscht med nya blommor..
Kraam
Sanne

Hanna sa...

Ha en bra kväll.
Kram
Hanna

Zinkhjärtat ♥ sa...

Ljuvliga bilder på en underbar blomma!
Stor Kram Annelie ♥