fredag 4 februari 2011

Glasskål med lock

Hejj hopp Fredag!!



Häromdagen när jag och Jennica tog en tur på stan hittade jag denna skönhet från miljögården!
Miljögården har mycket fint till bra pris =)

Stoppade i lite vatten och en snart överblommad tulpan och en kvist vaxblomma..
Tyvärr är korten lite mörka, för solen har inte behagat visa sig ännu..Däremot har snön en förmåga att vräka ner just nu...Suck!
Jag vill ha vår!!

Jaja, är i allafall nöjd över mig själv just nu, som har hunnit träna, duscha och ätit frukost innan halv nio =)

Nu ska jag skynda mig iväg!!

Ha en superbra Fredag!
Kram Ellen

2 kommentarer:

Jill i Fyra Rum och Kök sa...

Så vackert! Himla fint att lägga bara en tulpan och vaxblomma i lite vatten sådär. Dekorativt.

Önskar er både en fin helg!

Hanna sa...

Så mycket fint glas.
Ha en bra helg!
Kram
Hanna