söndag 6 februari 2011

Söndagsbilden

Då var det söndag igen, veckorna bara susar förbi!
Vår söndagsbild får bli denna..
Vill ni se fler söndagsbilder, gå in på Fabriken
Handledsvärmarna har min mamma gjort åt mig
De härligt lantliga sockorna hittade jag på en lokal klädaffär till ett bra pris

Den söta rosa blomman är ett hårspänne från H&M

Örhängena ett fynd från Dollarstore

Blomman har jag nypt fast på handledsvärmarna som ett litet smycke..
Sockor använder jag dagligen under vintern, så det går åt några stycken ;)
Idag lyser solen, såå härligt!!
Kanske hinner jag med en promenad innan det vankas kalas i eftermiddag..

Hoppas ni har en skön söndag i solen!
Kram Ellen

6 kommentarer:

Så Vitt Jag Vet sa...

Vad glad jag blir då jag ser att din mamma stickat pulsvärmarna åt dej....
En glädje att sprida inspiration vidare,eller vad.....
Ha det bra!
Kraam
Sanne

Petra / Popetotrora sa...

Åh, handledsvärmarna är ju hur söta som helst!! Vilken smart idé att piffa till dom med ett hårspänne!!

Hanna sa...

fina handledsvärmare.
ha en bra söndags kväll.
kram
hanna

hagagården sa...

Oj va fina dom är dina handledsvärmare.
Kram
Ninni

Drömblomma sa...

Vilka superfina handledsvärmare. Verkligen jättesöta. Ha en skön vecka./Kram Lena

Evelina sa...

Sicken mysig blogg ni har! Hit kikar jag in igen vill jag lova! :)
Sitter just och myser i precis likadana sockar.. hihi.. Urfina!
Kram Evelina