torsdag 17 februari 2011

Feeling blue this spring?





En deppig vår? Nej det har jag då ingen lust med! Men nog vill jag lova att orken börjar tryta just nu, och det var en befrielse att få åka hem nu över helgen och ladda om batterierna lite. Det blir ju tyvärr inte mycket tid för bloggandet just nu när man far och flänger så mycket... Det kommer bättre tider... Så ska man se det ;)

Jag köpte en likadan skål som Ellen har visat tidigare, och den fylls på med vackra och goda violpastiller...
Ett ljus lyckades på något konstigt vis hoppa ner i shoppingkorgen en eftermiddag uppe i Östersund, självfallet lavendeldoft! *hihi*.

Väl hemma sent igår kväll möttes jag av en försenad men ack så välmenad blombukett.. Emil han kan han, 3 röda rosor för traditionens skull, men sen väljer han vitt och lavendelblått minsann! *duktig* =)

The only one who´s feeling blue in this home, are my decorations....
Kram Jennica

2 kommentarer:

Nyanser av vitt sa...

Ha ha ja du alla är vi lite trötta just nu. Jag tar en kur med Blutsaft då och då :O)
Kram Agneta

Fröken Fräken sa...

Jag känner mig inte blue för våren annat än att jag har lust att inreda med blått. Men trött är jag, men det är ju bara för att det är smällkall vinter än.. och för att jag återhämtar mig från magsjuka... :-(