lördag 5 februari 2011

Underbara rosor...

Denna brosch finns att köpa hos Lavendel och Romantik. Jag tyckte den var perfekt att hålla ihop sjalar med, och blir därtill ett dekorativt smycke...
Det blir mycket rosa och rosor i min vår-garderob! Dessa två plagg hittade jag på superrea på Kappahl. Antar att de tillhör vinterkollektionen, men både koftan ovan och klänningen här under, tycker jag är lika passande till sommaren...



Pärlhyacinter som letar sig upp ur en gammal glasburk...
Den snö som igår töade, har i natt fått sällskap av flera cm nysnö. Känns trist nu när man väl såg fram emot lite bar asfalt och fågelkvitter... Men allt har sin tid!
Denna lördag måste jag skynda med både lite skola och textning av skyltar... Så nu blir det lite tända ljus, härlig musik och dags att skrida till verket!

Ha en härlig lördag!
Kram Jennica

2 kommentarer:

Fröken C sa...

Så ljuvliga kläder:)))
Fina detaljer.

Kram C

Så Vitt Jag Vet sa...

Gillar dina fynd... Vacker rosa....Och blomman ser ju charmig ut...
Här snöar oxå... Men vill ha snön kvar till då vi har sportlov...
Skön lördagkväll till er flickor...
Kraam
Sanne