onsdag 9 februari 2011

Nytt på hyllan


Jag har fixat om lite på min lilla spegelhylla i hallen..

Den söta blomkrukan har jag fått av min snälla mamma =)
De små besticken kommer från loppis och det söta kortet är från Panduro..

En ny krans i form av kottar =)

Ljuskoppen är från en lokal blomsterbutik..

Hjärtan på tråd är en stor favorit här hemma..Finns lite överallt och är små och behändiga så de får plats lite här och lite där =)
Tåliga är dom åxå!

Vad kul med så många fina kommentarer i mitt förra inlägg, det värmer!!

Nu måste jag återgå till plugget...

Ha en fin dag i solen!
Kram Ellen

9 kommentarer:

Norregård sa...

Hej!!
Jag postade ditt paket idag;o)
Ha en trevlig kväll!

Kram Malin

Fröken C sa...

Så fint på hyllan:)
Alltid kul med små ställen man kan ändra om ofta!

Ha det gott!
Kram C

Villa Björkenäs Backen sa...

God kväll!

Tack för besöket hos mig och av det gulliga kommentaret! :)
Vad fint du har fixat!
Här hemma har jag också samma faforit blomma och dom dör ju inte i första taget heller!

Ha en fin kväll!

Kram Sirpa

Hanna sa...

Så fint.
kram
hanna

Hanna sa...

Så fint.
kram
hanna

Fröken Fräken sa...

Plättar i luften finns det både här och där hemma hos mig med. Känns som att det är den enda blomma som jag lyckas med.. :-D Eller så är det vinterns fel. Ja, så är det nog..

Vit dröm sa...

Så himla fint! Tänka tt så lite kna göra så mycket :)
Kramar Anna

Nanna sa...

Åh så fina bilder. SUper mysigt!!!!

Levindas Värld sa...

Åh så vackert du gjort på fönsterhyllan! Verkligen mkt fint att vila ögonen på och helheten blev kanon!

Må så fint!