lördag 26 februari 2011

Lördag, loppisfynd och fest!








Äntligen lördag!
Veckan har varit ett kaos av matlagning, handlande (tyvärr mest i mataffärer) och övrig planering inför just denna dag. Min kära mamma fyller nämligen år i dagarna och idag är det fest!
Jag har förutom matlagning haft uppdraget att ordna bordsdekorationerna, därav havet av blommor här ovan. Hur det artade sig får Ni kanske se vid ett annat tillfälle... =)

Liiiite loppis hann jag ändå med denna vecka. Ett riktigt fynd var en gammal koffert som blev vit med lite text. 50 kronor fattigare och en rolig pryl rikare! Precis i min stil! *fniss*

Övriga fynd spar jag till en annan dag.
Nu iväg på dagens äventyr! :)
Ha en fortsatt fin helg!
Kram
Jennica

4 kommentarer:

Så Vitt Jag Vet sa...

Vad fina blommor du har.. Blir säkert fina bords dekorationer...
Kofferten var ett fynd.. En sådan för 5 € skulle du aldrig hitta hos oss..
Ha en fin helg!
Kraam
Sanne

Hanna sa...

fint.
Ha en fortsatt fin helg.
Kram
Hanna

Ord & Känsla sa...

Underbara rosor och fint loppisfynd!
Själv har jag varit på sju loppisar i veckan;)

Kram Helena

Levindas Värld sa...

Va roligt att få vara med och ordna lite fest! Och vilken otroligt vacker rosbukett du har fixat!! Wow, gillar verkligen kofferten som du målat och textat på, bra fynd!!

Ha det gott!