måndag 27 december 2010

Att ta väl hand om sig....

 Svenskt shampoo och balsam innehållande bla. havsalger.


 Presentkort på Make Up Store, julklapp från Emil

 Underbart skön morgonrock, julklapp från våra fåglar. (Visst är de väldresserade?) *fniss*

 Älskar Mary Kay, och är därför återförsäljare

... Ja, det här med att ta hand om sig själv och unna sig lite vardagslyx är lätt att glömma bort. För dem som faktiskt gör det, är det även lätt att glömma bort att alla andra inte har möjlighet att göra detsamma. Denna förargligt kalla julen har jag tänkt mycket på dem som är mindre lyckligt lottade. Här sitter jag och pratar om vardagslyx, när andra drömmer om tak över huvudet. Det tar ju "udden" av lyxkänslan faktiskt. Tur är att det finns saker man kan göra för dem som behöver det...

Men, det är säkert fler som tänker som mig, och som nu när nyår närmar sig, börjar dikta ihop allehanda löften om bättre tider år 2011.
Visst är det bra med löften, och tänk vad bra när man även lyckas hålla dem!
Jag vill dock önska en sak av mig själv inför nästkommande år, och det är att försöka vara sann och ärlig mot mig själv...
Lyckas jag med det, kan jag förhoppningsvis vara en god vän och en tillgång för någon annan...
Ta väl hand om Dig!
God Fortsättning Allesammans
Kram Jennica

Inga kommentarer: