fredag 10 december 2010

Fridfulla fredag!


En liiten flaska, 5 kr på loppis...
Myycket nödvändig - och användbar! *fniss*

En söt liten textil-strut från Mig och Alice...

Här och där i hemmet hittar man små tecken på att juletider nalkas..

Hyacinter, hyacinter- så långt ögat når...

Hej på Er!
FREDAAAG! Gött va?
Idag råder dresscode: mysbyxor, långkalsonger och gummistövlar här hemma... Måste upp på vinden och gå igenom mina jullådor en sista gång. Känns alltid som att man tappat bort typ hälften sedan förra året?!?
Jag brukar dessutom passa på att handla lite nytt pynt på rea efter jul, men var jag stoppar alla dessa saker någonstans, har jag ingen aning om!
Kanske för denna soliga dag med sig en liten tur upp i skogen, och kanske, väljer en viss liten gran att helt självmant lämna skogen och följa med oss hem??...Men bara kanske!
Hoppas Ni har det gott och räknar ner till fredagsmyset!

Kram
Jennica

4 kommentarer:

Anonym sa...

Fräscht & fint, pyssligt och lantligt. Som vanligt! :)

Stå på er damer, vi som läser älskar eran blogg.

// Yvonne Pite

Fröken Fräken sa...

Ja, det är ett mysterium var alla julgrejer tar vägen?!? Jag hittar undanstälda julsaker här och där hela tiden. Men denna jul ska alla grejer ned i samma låda, så det så!

Näverkrukorna är inhandlade på Granit! En del i deras julsortiment, men jag tycker man kan ha dem hela året om man vill.

n o r d i n g å r d e n sa...

Hej tjejer, ni har verkligen en HEMTREVLIG blogg!!!

Jo, min kudde finns att kölpa på Gruvgatan 13 i Falun, skitsnygg! Mari.

n o r d i n g å r d e n sa...

...satte in den infon nu och länk..