söndag 5 december 2010

Söndagsbilden

God förmiddag!
Andra advent idag, och bara 2,5 vecka till jul.
I år försöker vi här hemma lägga stressen på hyllan och bara njuta av att vi faktiskt är lediga tillsammans några dagar... Det är nog första gången vi är lediga samtidigt under hela julhelgen faktiskt...
Har smygstartat med detta "avstressande" nu på morgonen. En skön stor sjal, tända ljus och lite insupande av härlig inspiration från några inredningstidningar.
Detta får bli min söndagsbild för Fabriken
Vad får Er att stressa av?
Kramar i massor
Jennica

4 kommentarer:

Fröken Fräken sa...

Ja, inte är det lätt att bara njuta av tiden fram till jul och inte hela tiden tänka på allt man "måste" göra.. men nu tänker jag att det får vara nog med städande och ska njuta av sista timmarna på kvällen med en bra film!

Så Vitt Jag Vet sa...

Fin söndagsbild !Jag stressar av när jag får gå hemma en morgon och bara
njuta och små pyssla.
Lilla jul firar vi lördag före 1:a advent.
Kraam
Sanne

Drömblomma sa...

Låter som en perfekt start på dagen. Själv stressar jag av som bäst när jag är uppe i stugan i Bäsna. Allt är så rofyllt där. Här hemma är bästa avsressningen min målarverkstad. Har alltid lite avslappnings/spa-musik på i bakgrunden. Rensar verkligen hjärnan under de timmar jag är igång med pensel och färg./Kram Lena

Anonym sa...

Du ä Dokti du tösen!!

// herr Lantis & loppliv :)