söndag 12 december 2010

Söndagsbilden


Godmorgon kära vänner.
Tredje advent idag, och vi tassar allt närmare jul. Idag visar jag lite från min "rostiga hörna" (lägg till -smått röriga-). Av någon anledning har jag lyckats samla det mesta av patina på ett och samma ställe. Detta får i alla fall bli Söndagsbilden för Fabriken.





Bär av mot Östersund idag igen, sista veckan innan jul. Usch vad det tar emot...
Så Ni hör kanske inte så mycket mer av mig denna vecka, men man vet ju aldrig.
"Man kan aldrig så noga veta", som Nalle Puh sa...
Massa kramar till Er!
Jennica

2 kommentarer:

I huvudet på Maria sa...

Kör försiktigt min kära syster Yster.Kram!

Drömblomma sa...

Blir så snyggt när man samlar allt på ett och samma ställe, i stället för att sprida ut grejjorna en och en. Supersnyggt!/Kram Lena