tisdag 7 december 2010

Tisdagstema: Julfönster

Tisdagstemat hos Fabriken denna vecka är julfönster...
När man bor i lägenhet som jag så har man oftast inte fina gamla fönster med spröjs..
Man ska väl inte klaga, men jag hade föredragit gamla fina fönster med spröjs, istället för nya täta tråkiga fönster utan..
På min fönsterbänk finns olika ljusstakar, kottar, hyacinter och lite glitter...

Man kan få till en mysig känsla med enkla medel, såsom kottar och smågranar från skogen eller loppisfynd =)

Nu ska jag iväg och baka lite julbröd

På återseende!
Kram Ellen

3 kommentarer:

Karoleen sa...

Vackert och inbjudande fönster det där! Snacka om att man skulle vilja sitta där inne och njuta av julen =)

Så Vitt Jag Vet sa...

Visst har du fått det mysigt. Gamla saker gör att det blir känsla i.
Fin burk med notpapper runt!
Kraaam
Sanne

Anonym sa...

Du har så fint i lägenheten så man saknar inga gamla fönster......
Kram M