torsdag 9 december 2010

Mysigt med ljus!

Jag gick upp tidigt idag för att plugga...för att göra pluggandet lite trevligare tände jag några ljus =)
Några ljusstakar i fattigmanssilver ger ett mysigt sken...
På silverfatet har jag lagt grön mossa, spansk mossa, några små julgranskulor i vitt glas och som topping på det hela en kotte och glitter =)
Glittret har jag hittat på loppis för 1 krona..
Det har inte den vanliga "kalla" silverfärgen, utan en mera varm nyans...nästan som fattigmanssilver...

December blev inte alls som jag tänkt mig...
För det första hade tänkt att jag skulle vara klar med årets klappar innan 1 december, men jag har ännu inte köpt en enda...
För det andra hade jag inte räknat med att ha häcken full i skolarbete, utan kunna ta det lugnt, pyssla, baka, pynta...
Men men, bara bita i det sura äpplet och åka till jobbet!!

Hoppas Ni har mer tid att njuta av Decemberdagarna som flyger förbi!
Kram Ellen

2 kommentarer:

Så Vitt Jag Vet sa...

Så mysigt du har lagat det för dej när du skall läsa!
Jag är alltid sent ute med julklappar. Lär mej aldrig!
Kraam
Sanne

Marie sa...

Så mysigt och fint med alla tända ljus, jättefina bilder!!!!

Trevlig helg!
Marie