lördag 18 december 2010

Hemma bäst!!


Mamma har hittat oanvända tröjor i gömmorna, som troligtvis kommer från hennes Farfar.
Så ungefär från -20 eller -30 talet. Emils favoriter faktiskt...


Hoppas alla har vaknat lika glada som mig denna lördag!
Efter 7 timmars bilfärd kom jag äntligen hem till min käre Emil, säng, vatten utan äckliga parasiter och - hör och häpna; Ett topp städat, pyntat och underbart doftande hem!
Emil hade gjort så fint med tända ljus överallt och pysslat, precis som jag vill ha det. Gissa om jag blev överlycklig! Bästaste julklappen!  *hehe*. (nu är jag klar med skryt, ursäkta)

Byrån i sovrummet har fått lite nya blommor till jul. Blommor är en favorit bland "stämningshöjare", men det har ni kanske märkt att både jag och Ellen tycker...
Idag ska jag måla lite brädor och texta, har lite att komma ikapp med...
Vad ska Ni göra idag?
Glada hälsningar från Jennica

1 kommentar:

Petra / Popetotrora sa...

Låter som en utmärkt dag! Och väldigt fina bilder!